Je gebruikt een oudere browser die wij niet volledig kunnen ondersteunen. Je ervaring met onze site zal niet zo optimaal verlopen vanwege onze focus op prestatie, veiligheid en betrouwbaarheid. Overweeg om je browser te vernieuwen als je problemen hebt met onze site. Lees Meer
Deze website gebruikt cookies om je beter van dienst te kunnen zijn en je een gebruiksvriendelijk websitebezoek te verzekeren.
Als product beschikbaar is
Product Melding
Er zijn maar weinig dingen zo herkenbaar als de Kerstman en de kerstdagen.
Inmiddels staat ons beeld van de kerstdagen ver af van het oorspronkelijke gedachtegoed en staat het vooral in het teken van het geven van cadeaus.
With "Black Friday" and "Cyber Monday" sales taking over the nation every year, Consumerism has killed a once beautiful holiday.
Het ontwerp van deze plak is gemaakt door Heidi Wastweet en symboliseert deze obsessie voor consumptie.
The skeletonized Santa Claus holds a familiar credit card with words "Slave Card" replacing the brand name and instead of his usual accoutrements he holds a chain of slavery in his right hand and his belt buckle is emblazoned with the five arrows of the Rothschilds family crest. In the background are the presents that once were merely a part of the holiday but now have almost become it's only purpose.
Het woord Consumentisme staat in een bekend lettertype op de munt. Hiermee wordt niet alleen een eerbetoon gemaakt aan de commercialisering van de feestdagen, maar er wordt ook licht geschenen op een systematisch probleem.
Advertenties hebben de controle overgenomen van vele aspecten in ons leven.
In multiples of 20 these rounds will ship in tubes.
3412
US
Silver Shield
Briljant niet-gecirculeerd
999
A skeletonized Santa Claus holding a "Slave Card" in his right hand and a chain in his left with five arrows on his belt buckle and presents in the background and the word "Consumerism".
The revised Silver Shield logo with the trivium in the centre encircled by the words "Silver Shield 1 AVDP ounce 2015 .999 Pure Cu" surrounded by 47 bullets
39.15
2.9
2015
Heidi Wastweet
0.9115
SKU
3412
Land
US
Fabrikant
Silver Shield
Conditie
Briljant niet-gecirculeerd
Zuiverheid
999
Voorzijde
A skeletonized Santa Claus holding a "Slave Card" in his right hand and a chain in his left with five arrows on his belt buckle and presents in the background and the word "Consumerism".
Achterzijde
The revised Silver Shield logo with the trivium in the centre encircled by the words "Silver Shield 1 AVDP ounce 2015 .999 Pure Cu" surrounded by 47 bullets
Diameter (mm)
39.15
Gemiddelde Dikte (mm)
2.9
Jaar
2015
Ontwerper
Heidi Wastweet
Metaal Gewicht (ozt)
0.9115
1 oz 2015 Consumerism Copper RoundEr zijn maar weinig dingen zo herkenbaar als de Kerstman en de kerstdagen.
Inmiddels staat ons beeld van de kerstdagen ver af van het oorspronkelijke gedachtegoed en staat het vooral in het teken van het geven van cadeaus.
With "Black Friday" and "Cyber Monday" sales taking over the nation every year, Consumerism has killed a once beautiful holiday.
Het ontwerp van deze plak is gemaakt door Heidi Wastweet en symboliseert deze obsessie voor consumptie.
The skeletonized Santa Claus holds a familiar credit card with words "Slave Card" replacing the brand name and instead of his usual accoutrements he holds a chain of slavery in his right hand and his belt buckle is emblazoned with the five arrows of the Rothschilds family crest. In the background are the presents that once were merely a part of the holiday but now have almost become it's only purpose.
Het woord Consumentisme staat in een bekend lettertype op de munt. Hiermee wordt niet alleen een eerbetoon gemaakt aan de commercialisering van de feestdagen, maar er wordt ook licht geschenen op een systematisch probleem.
Advertenties hebben de controle overgenomen van vele aspecten in ons leven.
Laat Van Je Horen