Print Logo
Je gebruikt een oudere browser die wij niet volledig kunnen ondersteunen. Jouw ervaring met onze site zal niet zo optimaal verlopen vanwege onze focus op prestatie, veiligheid en betrouwbaarheid. Overweeg om je browser te vernieuwen als je problemen hebt met onze site. Lees Meer
Een vader die een Slavenkaart vasthoudt, terwijl moeder en dochter een schuldboeien dragen omgeven door cadeautjes en de woorden "Merry "Consumerism".

Klik voor volledig scherm

Jaar, stijl en andere kenmerken kunnen variëren

Het herziene Silver Shield logo met het trivium in het midden omcirkeld met de woorden "Silver Shield 1 Troy ounce 2015 .999 Pure AG" omgeven met 47 kogels

Klik voor volledig scherm

Jaar, stijl en andere kenmerken kunnen variëren

Een vader die een Slavenkaart vasthoudt, terwijl moeder en dochter een schuldboeien dragen omgeven door cadeautjes en de woorden "Merry "Consumerism".Het herziene Silver Shield logo met het trivium in het midden omcirkeld met de woorden "Silver Shield 1 Troy ounce 2015 .999 Pure AG" omgeven met 47 kogels
  • 316 Beschikbaar
  • Nieuw
  • Zuiverheid: 999

De 2015 Silver Shield Merry Consumerism grijpt terug naar de begintijd van consumentisme in post-WW2 Amerika. Grote Amerikaanse producenten waren bang dat na de overvloed van oorlogsuitgaven dat hun fabrieken zouden moeten sluiten. Ze namen de sympathisanten aan van de adverteerders van Madison Avenue en het neefje van Sigmund Freud, Edward Bernays, om het consumentisme weer aan te wakkeren.

Edward Bernays was de bedenker van productplaatsing, woordvoerders van beroemdheden, hedendaagse advertenties en mediamanipulatie. Edward Bernays wist dat mensen echt gemotiveerd waren om producten te kopen vanuit irrationeel gedrag en gebruikte psychologie om mensen zo ver te krijgen dat ze dingen kochten die ze niet nodig hadden. Hij legde de link bijvoorbeeld tussen rebellie en sigaretten om vrouwen zo ver te krijgen dat ze gingen roken, ondanks dat logica ze ingaf dat roken een schadelijke verslaving is.

De Merry Consumerism uit 2015 bespot het consumentisme dat hals over de kop door Amerika rent en een ooit heilige dag heeft vernietigd. Het trotse vaderfiguur ondersteunt op arrogante wijze de schuldslavernij van zijn familie met zijn "Slave" Creditcard. Het "Sex Sells" moederfiguur geeft onwetend meer "spullen" door aan haar kinderen. En het verwende kind is nooit tevreden terwijl het vastgeketend is aan de schuld. Dit alles terwijl ze Merry Consumerism vieren onder de altijd-groene geldboom.

De Silver Shield Merry Consumerism uit 2015 is beschikbaar voor een gelimiteerde tijd, bestel de jouwe nu het nog kan.

In multiples of 20 this round ships in a tube.

3959
2015
Verenigde Staten
Nieuw
999
Verenigde Staten
Een vader die een Slavenkaart vasthoudt, terwijl moeder en dochter een schuldboeien dragen omgeven door cadeautjes en de woorden "Merry "Consumerism".
Het herziene Silver Shield logo met het trivium in het midden omcirkeld met de woorden "Silver Shield 1 Troy ounce 2015 .999 Pure AG" omgeven met 47 kogels
39.5
3.0
1.00
Silver Shield

SKU

3959

Jaar

2015

Land

Verenigde Staten

Conditie

Nieuw

Zuiverheid

999

Oorsprong

Verenigde Staten

Voorzijde

Een vader die een Slavenkaart vasthoudt, terwijl moeder en dochter een schuldboeien dragen omgeven door cadeautjes en de woorden "Merry "Consumerism".

Achterzijde

Het herziene Silver Shield logo met het trivium in het midden omcirkeld met de woorden "Silver Shield 1 Troy ounce 2015 .999 Pure AG" omgeven met 47 kogels

Diameter (mm)

39.5

Gemiddelde Dikte (mm)

3.0

Metaal Gewicht (ozt)

1.00

Fabrikant

Silver Shield
Commentaren