Print Logo
Je gebruikt een oudere browser die wij niet volledig kunnen ondersteunen. Je ervaring met onze site zal niet zo optimaal verlopen vanwege onze focus op prestatie, veiligheid en betrouwbaarheid. Overweeg om je browser te vernieuwen als je problemen hebt met onze site. Lees Meer

Vragen en Antwoorden

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nadat ons systeem een ordernummer heeft gecreëerd, zijn alle prijzen ingesloten en verbindend. Dit is van toepassing als je koopt van ons of verkoopt aan ons. Het niet afronden van een bestelling leidt tot liquidatie en het eventuele marktverlies zal bepaald worden volgens onze Verkoopvoorwaarden. Toekomstige bestellingen zullen niet aanvaard worden tot alle marktverliezen volledig betaald zijn.


Kunnen aanslag, krassen of vlekken de waarde van mijn bullion aantasten? Moet ik het oppoetsen?

Maak bullion nooit schoon als je niet zeker weet wat het waard is. Aanslag is een natuurlijk reactie van lucht en zwavel op het bullion zelf. Schade zoals aanslag, krassen, vlekken of melkvlekken worden vaak veroorzaakt door het munten zelf of tijdens de behandeling en zijn normaal bij niet-circulerend zilveren en gouden munten, staven en baren. Elke respectabele handelaar zal weten dat deze beschadigingen de waarde van het bullion niet aantasten omdat de waarde van het bullion gebaseerd is op het gewicht en zuiverheid van het metaal.


Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Gelieve de informatie over Beschadigde Verzendingen in onze Verkoopvoorwaarden te raadplegen voor instructies en details. Als de beschadigde verzending eenmaal teruggestuurd is, zullen wij je bestelling opnieuw verzenden. Indien mogelijk, worden de goederen opnieuw verzonden via een andere transporteur om eventuele herhaling van het probleem te vermijden.


Wat is korting voor contant?

De korting bij contant zal toegepast worden bij alle betalingsmethoden behalve bij een Creditcard en PayPal. De korting werd al verrekend in de prijs van het product zoals het staat op de website, dus als je betaalt via Creditcard of PayPal zal je zien dat er een percentage bovenop de prijs van je producten wordt gerekend.


Wanneer wordt mijn order verzonden?

Je bestelling wordt ingepland voor verpakking en verzending op basis van de datum dat je betaling ontvangen is. Dit is afhankelijk van de betalingsmethode, transactietijden en elke andere productuitzonderingen die zijn genoteerd op het moment dat je bestelling geplaatst is. Gelieve je mail te checken voor belangrijke details. Als je betalingsmethode een lange transactieperiode kent, wordt de verzending uitgesteld tot de betaling werkelijk bij ons bevestigd is. Bekijk onze website voor deze tijden. Als je openstaande bestellingen hebt, zal de verzending worden tegengehouden zoals in onze verkoopvoorwaarden staat vermeld. Grotere bestellingen zullen voor vervoer worden opgesplitst voor veiligheid, verzekering en vanwege gewichtsbeperkingen. Je zal een uniek traceringsnummer voor elk pakket krijgen. Weet je niet zeker of je beschikbaar bent voor de levering? Neem dan contact met ons op om je verzending te plannen volgens jouw aanwezigheid.


Waarom wordt mijn creditcard niet geaccepteerd?

Voor de veiligheid ondersteunt ons systeem alleen creditcards die ondersteund worden met Verified by Visa en MasterCard SecureCode. Als je problemen tegenkomt raden wij aan om Paypal te gebruiken als betalingsmethode om te betalen via creditcard.


Zijn jullie verzendingen verzekerd?

Elk pakket dat wij verzenden is verzekerd, getraceerd en vereist een handtekening bij levering. Pakketten zijn discreet en er is op het pakket geen verwijzing naar of een etiket van de inhoud. Wij gebruiken pseudoniemen voor het retouradres voor nog meer beveiliging tijdens de transit zodat niemand de aard van de goederen kan identificeren.


Ik heb betaald voor mijn order. Waarom is mijn account nog steeds 'in verwerking'?

Gelieve 24-48 uren te rekenen voor het verwerken van de betaling door de bank en door ons systeem. Zodra je betaling wordt toegevoegd aan je account, zal je een e-mail ontvangen ter bevestiging. Als je account nog niet aangepast is binnen twee werkdagen of indien je geen e-mail ter bevestiging hebt gekregen, neem dan even contact met ons op.


Waarom moet ik wachten op het vrijgeven van mijn betaling?

Wegens een hoog fraudegevaar in onze industrie is het nodig dat wij een uitgebreide periode de tijd nemen voor de bank om de geldigheid van je betaling te bevestigen. De periode die we nodig hebben voor het vrijgeven van de betaling begint op de dag dat we het geld hebben ontvangen en het tijdsbestek zal variëren, afhankelijk van de betalingsmethode en je woonplaats. Gelieve onze betalingspagina te bezoeken voor verder informatie over het vrijgeven van betalingen.