Print Logo
Je gebruikt een oudere browser die wij niet volledig kunnen ondersteunen. Jouw ervaring met onze site zal niet zo optimaal verlopen vanwege onze focus op prestatie, veiligheid en betrouwbaarheid. Overweeg om je browser te vernieuwen als je problemen hebt met onze site. Lees Meer

Vragen en Antwoorden

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nadat ons systeem een ordernummer heeft gecreëerd, zijn alle prijzen ingesloten en verbindend. Dit is van toepassing of je nu koopt van ons of verkoopt aan ons. Het niet vervolledigen van een bestelling leidt tot liquidatie en marktverlies zal bepaald worden volgens onze Verkoopvoorwaarden. Toekomstige bestellingen zullen niet aanvaard worden tot alle marktverliezen volledig betaald zijn.


Zullen aanslag, krassen of vlekken de waarde van mijn bullion aantasten? Moet ik het oppoetsen?

Je kan best nooit bullion poetsen als je onzeker bent van zijn waarde. Aanslag is een natuurlijk reactie van lucht en zwavel op het bullion zelf. Schade zoals aanslag, krassen, vlekken of melkvlekken zijn vaak veroorzaakt door het munten zelf of tijdens de behandeling en zijn normaal bij niet-circulerend zilveren en gouden munten, staven en baren. Elke respectabele dealer zal weten dat deze beschadigingen de waarde van het bullion niet aantasten omdat de waarde van het bullion gebaseerd is op het gewicht en zuiverheid van het metaal.


Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Gelieve de informatie ivm Beschadigde Verzendingen in onze Verkoopvoorwaarden te raadplegen voor instructies en details. Eens de beschadigde verzending terug gestuurd is, zullen wij jouw bestelling opnieuw verzenden. Indien mogelijk, worden de goederen opnieuw verzonden via een andere carrier om eventuele herhaling van het probleem te vermijden.


Wat is korting voor contant?

De korting bij contant zal toegepast worden bij alle betalingsmethoden behalve kredietkaart en PayPal. De korting werd reeds verrekend in de prijs van het product zoals het staat op de website, dus als je betaalt via Kredietkaart of PayPal zal je een zien dat er een percent bijgerekend wordt bij je de prijs van je producten.


Wanneer wordt mijn order verzonden?

Jouw bestelling wordt ingepland voor verpakking en verzending gebaseerd op de datum dat je betaling ontvangen is, afhankelijk van betalingsmethode en clearingtijden en elke andere productuitzonderingen genoteerd op het moment dat je bestelling geplaatst is. Gelieve je mail te checken voor belangrijke details. Als jou betalingsmethode een lange clearingtijd kent, wordt de verzending uitgesteld tot de betaling werkelijk bij ons bevestigd is. Bekijk onze website voor deze tijden. Als je openstaande orders hebt, zal de verzending tegen gehouden worden zoals in onze verkoopvoorwaarden staat vermeld. Grotere bestellingen zullen worden opgesplitst in transit voor de veiligheid, verzekering en vanwege gewichtsbeperkingen. Je zal een uniek traceringsnummer voor elk pakket krijgen. Niet zeker of je beschikbaar zal zijn voor de levering? Neem contact met ons op om uw verzending te plannen volgens uw aanwezigheid.


Waarom wordt mijn kredietkaart niet geaccepteerd?

Voor de veiligheid ondersteunt ons systeem alleen kredietkaarten die ondersteund zijn met Verified by Visa en MasterCard SecureCode. Als je problemen tegenkomt raden wij om Paypal te gebruiken als betalingsmethode om te betalen via kredietkaart.


Zijn jullie verzendingen verzekerd?

Elk pakket dat wij verzenden is verzekerd, getraceerd en vereist een handtekening bij levering. Pakketten zijn discreet en er is op het pakket geen verwijzing naar of een etiket van de inhoud. Wij gebruiken pseudoniemen voor het retouradres voor nog meer beveiliging tijdens de transit zodat niemand de aard van de goederen kan identificeren.


Ik heb betaald voor mijn order. Waarom is mijn account nog steeds 'in verwerking'.

Gelieve 24-48 uren te rekenen voor het verwerken van de betaling door de bank en door ons systeem. Zo gauw uw betaling wordt toegevoegd aan uw account, zal je een e-mail ontvangen ter bevestiging. Als jouw account nog niet aangepast is binnen de twee werkdagen of indien je geen e-mail ter bevestiging hebt gekregen, gelieve ons dan even te contacteren.


Waarom moet ik wachten op het vrijgeven van mijn betaling?

Wegens een hoog fraudegevaar in onze industrie is het nodig dat wij een uitgebreide periode de tijd nemen voor de bank om de geldigheid van uw betaling te bevestigen. De periode die we nodig hebben voor het vrijgeven van de betaling begint op de dag dat we het geld hebben ontvangen en het tijdsbestek zal variëren afhankelijk van de betalingsmethode en jouw woonplaats. Gelieve onze betalingspagina te bezoeken voor verder informatie over het vrijgeven van betalingen.